Reklamace a vrácení

Objednané zboží není v pořádku, nebo není podle tvých představ? Poradíme ti, jak můžeš zboží reklamovat, popřípadě ti pomůžeme s jeho bezproblémovým vrácením.

Chci reklamovat zboží nebo zásilku

Pokud koupený produkt nefunguje správně, postaráme se o pomoc s nastavením, či o opravu, výměnu. Musíš přitom vyplnit reklamační formulář a poslat spolu se zbožím na naši adresu.

Reklamovat zboží

Chci odstoupit od smlouvy a vrátit produkt

Do 14 dnů můžeš odstoupit od kupní smlouvy, tedy vrátit zboží koupené v našem eshopu bez udání důvodu. Musíš přitom vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy a poslat spolu se zbožím na naši adresu.

Vrátit zboží

 

FAQ - Odpovědi na nejčastější dotazy

1. Jak se umím spojit s Reklamačním oddělením?

Naše Reklamační oddělení můžeš kontaktovat telefonicky na čísle: +421 940 240 464 nebo zasláním e-mailu na: [email protected] . Jsme ti k dispozici každý pracovní den mezi 08:30 – 16:00.

 

2. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace vyřizujeme obratem, nejpozději však do 30 dnů ode dne přijetí na sklad.

 

3. Jak postupovat při vrácení zboží?

Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu můžeš do 14 dnů od momentu, kdy si převezmeš zboží ty, nebo tebou určená osoba. Po vrácení zboží ti vrátíme zaplacenou kupní částku formou peněžní platby. Bližší informace najdeš v části Odstoupení od smlouvy .

 

4. Mohu odstoupit od smlouvy, pokud nakupuji jako firma?

Ne, bohužel firma není konečný spotřebitel a nemůže tak vrátit zboží v zákonné lhůtě do 14 dnů jako u fyzických osob. Je, ale lze se dohodnout na výměně zboží za jiné.

 

5. Kdo nese náklady na dopravu vráceného zboží?

Vrácení zboží zpět do našeho skladu je plně ve tvé kompetenci. Týká se to i nákladů s tím spojených.

 

6. Kam mám poslat zboží, které chci vrátit?

Dříve než zboží vrátíš, tak ho pořádně zabal a na vnější transportní obal balíku nalep štítek s naší adresou. Adresa, kam poslat balík s vráceným zbožím:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlhá 4
974 05 Banská Bystrica
Slovensko


Ale dej pozor! Za to, v jakém stavu přebereme tvůj balíček od přepravce, nemůžeme nést zodpovědnost. Proto zboží před odesláním dej do původního stavu, v jakém ti přišel od nás, a samotnou krabici vyplň materiálem, který ochrání zboží před poškozením během přepravy. Pokud se přesto tvé zásilce cestou k nám něco stane, urychleně se obrať na přepravce, který od tebe balík převzal, a uplatni si náhradu škody.

 

7. Chci vyměnit zboží (např. z důvodu nesprávné velikosti). Jak mám postupovat?

Pokud dané zboží nebylo vůbec používáno (tedy nejsou na něm žádné nečistoty - vlasy, špína, atd.), bylo jen vyzkoušeno lze zboží zaměnit za jinou velikost. Je však nutné vyplnit reklamační formulář a uvést do poznámky žádost o výměnu za jiný produkt/jinou velikost.

 

8. Mohu vrátit ledajaký typ zboží?

Určitě ne. Zákon přesně definuje, které kategorie zboží nelze vrátit. Například in-ear sluchátka (spy sluchátka) a podobně.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je

  1. prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho kupujícího (např. výroba loga neon či pro gobo projektor, jmenovky na míru dle požadavku kupujícího),
  2. prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
  3. prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen (například sluchátka typu in-ear - spy sluchátka, nitritový čistič, atd.),
  4. poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy (například softwarová digitální/elektronická licence).

 

9. Kdy dostanu zpět svou platbu za vrácené zboží?

Peníze za vrácené zboží posíláme nejpozději do 14 dnů od přijetí balíku a kontroly vráceného zboží. Na zpracování zboží z odstoupení od smlouvy máme ze zákona 14 dní ode dne přijetí ve skladu. Peníze dostaneš zpět stejnou metodou, jako přišla platba k nám. U expresních plateb (Kreditní karta, Google Pay, Apple Pay apod.) ti peníze přijdou na účet do 3 pracovních dnů. Bankovní převod obvykle trvá 1-3 pracovních dnů. Pokud byla platba na dobírku, tak musíš vyplnit číslo účtu a vrátíme ti platbu přes bankovní převod.